Fisketur

Så jäkla skön helg, ja nästan hela veckan! Äntligen har man kunnat ligga i solen och fått lite färg och framför allt kunna sitta ute och äta. Den här veckan har vi tagit en springtur ute, men det blev bara en bit sedan gick vi och var ute iaf 1,5 timme och motionerade. Ganska bra start på träningssommaren även om det blir väldigt hett av att springa. Både fredag och lördag har vi varit ute och fiskat på Händelöp som är ett hyfsat fiske ställe. Robert fick en jätte gädda igår och det är riktigt synd att jag inte har bild på den. Annso kommer säkert att lägga upp den så ni får kolla där. Jag känner mig helt trött även fast klockan bara är  22, man blir riktigt slö av att ligga i solen som vi gjorde en hel del ute på altanen i morse. Inatt sov Emelie, Annso och Robert över i dubbelsängen i rummet bredvid. Så mysigt hade dom säkert medans ja fick gå in till min snarkande älsklings gris ;) 2 veckor tills studenten nu aaaaaahh


Kommentarer
Postat av: Annsofie

hehe ja la upp bilden på gäddis ;D

Hoppas de blir lika stekigt imorgon ja måsteblu bruuun :D haha

2010-06-06 @ 09:38:07
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0