Alice i underlandet

Ikväll har vi sett på Alice i underlandet och jag vet att jag är typ sist med att se den men ändå. Jag har hört av många att det ska vara dålig och lite barnslig men jag måste erkänna att jag gillade den. Inte direkt bästa filmen jag sett på långa vägar men helt okej och den blev inte heller långtråkig att se som jag kanske hade förväntat mig när jag pratat med en del andra som sett den. är den från 11 år? jag tror det och 11åringar idag är ju så "lill gamla" till sättet så jag förstår att den inte är direkt läskig. Jag tycker däremot att det är lite för mycket prat om halshuggningar för en 11åring. Imorgon ska jag komma igång med mobil bloggandet också så att jag kan lägga upp minst ett inlägg om dagen iaf istället för varannan som det har blivit på sista tiden. Idag i linköping åkte vi förbi och tittade längtansfullt mot snart våran lägenhet. Jag har en mobil bild som förmodligen kommer upp imorgon på fasaden av lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Malli Gabriella Garcia

Jag håller med dig, den va inte bäst men inte heller sämst!

2010-06-14 @ 11:52:47
URL: http://nanashopper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0