Slut på jobb..

Sista jobb dagen idag och jag har ett kvällspass som avslut, hoppas det inte blir så stressigt. Det mesta är nu packat inför morgondagen så vi bor mest i ett hus fyllt med lådor, jag fick lite panik igår när jag tänkte på hur många kartånger det ska gå in i en etta hehe men lådorna tar ju plats och det får inte plats så mycket i en banan kartong. Jag hoppas vi hinner med en lunch på Chili för buffen där är så jäkla god! På Måndag tar vi en paus i kartong plockningen och drar till Öland med Anton och Malin. Vi vet inte vart än men ska boka idag, någon som vet någon bra camping för ungdomar? Det kanske bara är Köpingsvik   som gäller men Böda sand verkar kul med. Imorgon börjar mitt bild race med bilder från lägenheten men får se när bred bandet kommer igång, det skulle vara klart tills Fredag men får se. Några tips på vad man kan göra i Linköping? jag tar gärna emot lite tips ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Ja Annika jag brukar bara blogga 2 gånger om dagen annars. Men jag vet inte riktigt vad som hände igår, vaar ju så kast väder så jag roade mig med att komentera massa bloggar. och sen uppdatera hela tiden. och länka min blogg till folk sen hade jag över 70 läsare :D Så jag kommer fortsätta sä här

2010-07-29 @ 12:18:40
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/
Postat av: Sofie

böda har nog fullbokat, man måste boka ganska långt innan om man vill bo på någon sån stor camping.

2010-07-29 @ 17:23:04
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0