Lunch på stan

Idag så ska vi äta lunch på stan för pappa lovade att bjuda oss alla så man passar väl på. Passar bra nu eftersom pengarna börjar ta slut och ja får inte nya förens lönen kommer den 20 Agusti typ. Får klara mig på en hundring..
Den här veckan är vi kattvakt åt lilla Pettson och idag har han spytt på golvet bredvid sin mat så nu ska jag damsuga och skura. Vi håller även på att packa en hel del för nästa helg gäller det, flytt påväg. Lite sorgligt är det allt men livet måste fortsätta. Jag har blivit dålig på att uppdatera mina kategorier men jag lovar er att fler roliga mat rätter och efterätter kommer läggas upp när jag kommit iordning lite mer. Jag ska även börja med en inredningskategori där jag kommer lägga upp alla mina inköp till lägenheten! Imorgon ska jag lägga upp mina favoriter från H&Ms höstkatalog, det kommer att vara mycket rea tips där så får se om jag inhandlar något. Hoppas ni orkar vänta på allt

Kommentarer
Postat av: sofie

HAH vem var de som skurade egentligen?

Ska bli kul att se dina favoriter och en ny kategori! :)

kram

2010-07-23 @ 15:09:36
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Cassie

gud vad det där såg gott ut... vad är det för nåt? :)

2010-08-03 @ 10:16:43
URL: http://caslie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0