JobbjobbJobb

Hej alla underbara bloggläsare vilka ni nu är för många är ganska dåliga på att kommentera så jag kan ju heller inte läsa era bloggar. Idag är det Måndag och det innebär att jobbet i Gamleby fortsätter som vanligt och på dit vägen tänkte jag hela tiden "vill inte" men sedan kom jag dit och hann knappt andas mellan passen så allt gick jätte snabbt och bra. Om man inte har något att göra så springer ju tankarna ifatt än och det är inte alltid bra. jag gillar alla tanter och gubbar mycket och alla är så snälla, nu har hälften av min jobb period gått och om två veckor så slutar jag. Och det innebär flytt till Linköping som ska bli spännande, roligt och tråkigt. Allt med CSN bidrag är fixat nu så att pengarna kommer börja rulla in sedan. Jag vet ännu inte vilket datum som jag börjar skolan och som uppropet är men det löser sig. NI ska få lite vackra bilder från Tovehults cafe, hoppas ni kollade in hemsidan med !

Kommentarer
Postat av: sofie

åh vad mysigt det ser ut, var jätte länge sen jag var där nu!

kramis

2010-07-19 @ 22:37:04
URL: http://misssofiiee.blogg.se/
Postat av: Malin

Fina bilder! :)

2010-07-20 @ 14:06:13
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0