Halla balla

Snart ska vi bege oss till Ullared och inrednings fascinerad som jag är så kommer det säkert bli en hel del sånt med hem i billen. Säkrast är ju att ha på sig typ jumpa skor så man slipper bli trampad på tårna i shopping vimlet.  Jag råkade ju ha det på krogen en gång och det var inte roligt när alla dansade.. Frågan är om man ska ta med sig datorn för på hotellet som heter Överlida hotel och resturang ska ha trådlöst nät. Det kanske verkar lite nördigt eller? vi ska iaf vara borta en natt och dag 2 har vi inte bestämt någonting för än så länge. Annso vill ju till Liseberg så det kanske de blir, har bara så jäkla ont i halsen så får gå omkring och viska typ. Bilderna är på saker som jag vill ha och ska kolla efter i Ullared! Min första jobb dag igår var helt okej bara att dom typ inte visste att jag skulle komma men jag blev noggrant visad allting så det blev bra. Jag var altså i hemtjänsten och åkte runt till gamlingar.
överlida hotel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0