gud vilken hetta

Bäst på hela dagen har absolut varit att ligga på stranden och svalka sig med jämna mellanrum. 30 till 35 grader tror jag att det har pendlat emellan och i vattnet var det helt underbart skönt. Martin, Ida och lilla Leon var i stan så vi passade på att åka ut med dom till Lysingsbadet och   bada ett tag. Leon har blivit så stor sedan jag sist träffade han. Efter så drog vi ner till stan och käkade middag på Sahara och för min del blev det Kycklingsallad (någon som blir förvånad?). Bästa maten enligt mig nu är sallader grekiska till vanlig med kyckling i. Till det blev de en kall citron Loka, innan jag träffade Basse så hatade jag Loka med nu älskar jag det mer än någonsin!
I går kväll när Basse och jag tog en promenad så kom han på den smarta iden att sova på balkongen för att slippa hettan så vi bar upp madrasser och täcken och sov där inatt. Så jäkla skönt och bra man sov när det var lagon temperatur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0