Godmorgon från överlida nu har vi ätit ...

Godmorgon från överlida nu har vi ätit frulle på hotellet och tagit en varm dush. Så härligt det är inne i krigs zonen "ullared". Man springer där fram och tillbaka med sin pansarvagn och försöker få tag i dom finaste sakerna först. 6 timmar höll vi på och tyvärr så hann vi inte gå till nedevåningen men skit samma. Vi fick 1500 kr var att handla för men annso gick över prislinjen så jag ska få en mikrovågs ugn med. Massor med kläder och inrednings prylar, kan det bli bättre?!


Kommentarer
Postat av: Basse

hehe skönt att du tycker sånt är kul, för de gillar inte jag något vidare :P så när vi ska handla mkt får jag skicka dig ^^ puss

2010-07-07 @ 21:40:25
Postat av: Sofie

hehe skön komentar ovanför.

Jag som tyckte ja hade så bra koll på priset, hur kunde de bli så fel haha.

2010-07-08 @ 22:53:58
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0