Dags att börja plugga igen

Nu har både Basse och jag kommit in på våra linjer på högskola så snart är det dags för ännu mer plugg. Men vi får iaf en regelbunden inkomst hehe, Mitt mål är ju att kunna jobba med det jag vill och redan bestämt mig för,  altså förskollärare som jag bestämde för länge länge sedan.  Idag har vi tagit ett svalkande dopp på Nossen badet i Vimmerby och nu om ett tag så kommer det bort lite folk som ska vara med och festa. det är ju trots allt Visfestivalen i Västervik nu så då är det partyy. NU kom Emelie hit med och hon har ju varit borta på Kreta i en vecka nu så ja har allt saknat henne även fast ja jobbat ganska mycket så har haft fullt upp. Nu ska jag fortsätta vara lite social så hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0