Måndag igen

Så blev det Måndag igen och snön vräker ner, kan det inte bara sluta snart. Nu ser det mer ut som snöregn vilket jag inte har lust att gå i till skolan. Dessutom skulle vi va ute på idrotten och åka långfärdsskidor, blir säkert jätte kul om det hade varit uppehåll. Man vill bara gå och lägga sig igen när man sett de här vädret. Jag slutar iaf 14.00 idag.
Nuförtiden kan jag inte sova, jag vaknar och drömmer mardrömmar vilket är riktigt jobbigt. Vill sova! På helgen går det jätte bra men inte i veckorna. idag efter skolan ska jag iaf hänga med pappa och Annso upp till Team sportia och köpa ett par ljus blå Puma kortbyxor. Kollade igår på massa utlands resor, ser  så jätte härligt ut på bilderna. Jag och Basse funderar på att åka, har gjort det sedan i somras nu så snart måste det bli av. Grejen är att det kostar en del. Kanske bokar någon resa ikväll. Man kan ju alltid av boka om man ändrar sig. Resan blir isåfall i April. Hoppas!

Kommentarer
Postat av: Basse

Jo vi måste fan åka snart! :) puss

2010-01-18 @ 19:57:20
Postat av: Malin

Åh vart har ni planerat att åka? :) Anton och jag har också funderat på att åka utomlands. Vi kanske kunde åka alla fyra nånstans? Det vore skitkul! :)

2010-01-19 @ 21:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0