Linköping

Dom här två dagarna har varit händelserika. Vi började i kisa där det var väldigt kallt. Jag är mer än värme-människa än en kall tror jag haha. Men ändå älskar jag skidåkning. Ibörjan var det nästan inget folk så vi hade nästan backarna för oss själva. Eftersom Basse inte åkt skidor på 10 år så gick det kanske inte jätte bra i början, men det tog sig snabbt. Efter ett tag när flera kom så blev det väldigt uppkört och isigt. Så stannade inte hela dagen.
När vi hälsat på några kompisar i Linköping och var påväg hem dagen efter så hände en lite konstig sak. En röd bil kom och blåste förbi när det var enfiligt och körde ner Basses backspegel.. Den liksom vek sig framåt. Glaset blev lite sprucket och den svarta listen blev förstörd. Personen som nu körde i den röda bilen är nu anmäld så vi hoppas att det blir fixat. Samtalet med polisen tog en halvtimme. Galna bilister säger jag bara.. 

Kör försiktigt i snön

Hos Anton och Malin på kvällen



Kommentarer
Postat av: Basse

Sopiga bilförare suger -.- han ska fan få betala min backspegel! kul med skidor iaf! puss på dig hunny!

2010-01-07 @ 21:59:46
Postat av: Malin

Det var kul att ni kom upp en sväng, det får vi göra om snart tycker jag :) Läskigt med galna bilister! En del borde helt enkelt inte få ha körkort...

Kram

Postat av: M I K A E L A

gud vad kul med skidor :D

2010-01-08 @ 11:39:06
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0