Kisabacken imorgon

imorgon drar Basse och jag till Kisa för att åka lite skidor. Ska bli jätte kul, eftersom det inte blir nåt sälen som vanligt får man hitta egna lösningar. När man ändå har skidor m.m så måste man passa på att åka lite. Tror det var 5 backar öppna, det är inte så stort men skönt att bara komma iväg någonstans. Eftersom Basse inte har åkt skidor på 10 år så hoppas jag att få några as garv i backen när han ramlar. Ska försöka filma lite som ja kanske lägger ut sen. 
Annsos veckorevyn kom just i brevlådan med en liten extra rosa tjejbok till som var riktigt intressant att läsa faktiskt. Det stod blandannat att var tredje tjej läser igenom sin killes sms regelbundet. Stod även andra saker som är värda att läsas. Förut idag såg vi på "Paranormal activity" fan vad läskig film, Jag skrek och var nära att pissa ner mig. Jäkligt bra gjort, man tror att allt är på riktigt för det verkar så. Kommer kanske inte kunna sova inatt..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0