Grillning

Hej alla Idag har det varit en del tekniska problem xD Under en timme så fick min dator virus för att ja skulle ta hem en skiva, och så blev det fel på x-boxet så den måste skickas in på lagning. Ja upptäckte bara att det fanns massa nya ikoner med porr på min dator. Samma sak hade hänt med Annsos dator så felet gick att fixa iaf. Datorn känns helt ny efter omformateringen och inga trojaner och skit finns längre kvar som tur är. Från och med nu så ska jag kolla noga vad som tas hem på min dator!
Vi var ute på Gränsö idag med varm choklad, korvar, kakor och bullar. Allas tankar var att det skulle bli en trevlig dag så därför glömde vi tändare och papper till grillen. När vi kom till grillplatsen fick vi göra vårat bästa med några tändstickor, pappers kartonger och kvitton. Några vedbitar hade vi med också. Snabbt så dog elden och stickorna tog slut. Som tur var blev vi räddade av grillgrannarna med tändare, papper och kartong. Älskar sånna människor!
Även den bästa kan behöva lite hjälp ibland







Kommentarer
Postat av: Basse

hah, vi hade fixat elden till slut iaf! jag hade inte gett mig :P mysigt var det iaf, puss älsk! <3

2010-01-04 @ 12:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0