Dåligt med sömn

Fan vad svårt det kan vara att somna ibland. Dom senaste två veckorna har jag legat vaken och stirrat ut i mörkret. alla har väl förmodligen sin egen metod för sömnproblem och att räkna får är verkligen inte min grej. Dom första timmarna nu blir att sitta vid datorn, läsa min bok "vattenmelonen" eller spela sims. Ge gärna förslag på vad man gör en natt som denna hehe. värsta skit vädret är det idag med, jag blir så trött. Vill ha blommor och vår kläder !
Jag gjorde iaf en ansiktsmask förut för att pigga upp mig och min hy lite. Ser så kul ut när man är alldeles grön.
Igår äntligen beställdes kläderna från Hm, det blev en klänning, bikini och strumpor. roliga saker va? alltid kul med nytt. Jag hoppas att det blir en utlands resa sen så att jag får användning av bikinin. Trivs verkligen i värmen!
Jag hoppas att ingen missade Andra avenyn förut, stackars Liv! hur kan man sluta se på serien, det går inte !
Godnatt kramar





Kommentarer
Postat av: Basse

söt du är som frankenstein tillåmed ;) puss

2010-01-27 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0