Tacogratäng

Idag har det varit en lugn skoldag, väldigt lugn. Vi har som förra veckan ingen lärare eftersom Ulla har ramlat och skadat axeln. Hon är sjukskriven till mars så idag försökte jag ta det lite lugnt med att se en film och skriva lite. Tyvärr hade jag en annan lärare som kom och försökte ge oss order, dom är så  trög-söta på nåt sätt. men också väldigt irriterade. På Torsdag blir det nog att dra ner till stan och fika med några från klassen. Våran klass börjar iaf bli lite mera sammansvetsad nu när det drar ihop sig inför student planering.
Efter skolan följde jag med pappa för att äta på Kvantum som lunch. Jag drack te och åt en jättesmaskig grilltallrik med revbenspjäll, potatissallad och melon. Till middag sen så lagade jag tacogratäng med sallad och nachoskal till.
Chris kom också förbi ett tag på kaffe och hjälpte mig fixa med bloggen, tur att man har bra vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0