Snart alla hjärtans dag

Snart är det äntligen alla <3-dag. På något konstigt sätt så längtar jag dit. Man går omkring och är sådär glatt hemlighetsfull. Jag tycker att det är viktigast att man gör något tillsammans, antingen med sin partner eller med vänner, familj. Vi har tänkt att äta gott - laga tre rätters hemma och sedan kanske ta ett mysigt bad med tända ljus eller liknande. Ge mig gärna något tips på förätt, Middag eller efterätt, jag har lite ideer men alltid kul att få lite förslag. Imorgon ska vi förmodligen få något godis hjärta i skolan med, brukar vara så. Mums på eftermiddagen! Jag har börjat kolla runt lite på högskolor nu med. Det som tilltalar mig mest är att söka bostad i Linköping och plugga i Norrköping, är ju inte så svårt att åka emellan. Jag ser verkligen fram emot att flytta men ändå lite tråkigt att lämna kompisarna här, även att det går bra med bussar så är lätt att åka emellan. Hoppas bara att man kommer in på någon högskola.

Kommentarer
Postat av: Basse

vi får det mysigt tror jag ;) klart du kommer in bun! älskar dig! puss

2010-02-12 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0