Palladium ikväll

Idag blir det hemma mys på dagen med lite bakning av rulltårta och bara glida omkring i mina sköna sockar som jag fick när vi köpte två lätta paket på coop. Alla som kollade västervikstidningen såg mitt fina alla hjärtans dag inlägg med bild till min älskling. Om man ska ut på kvällen är det så skönt att bara slappa innan på dagen. Städa och sedan smörja in kroppen med body butter. Jag vill ta slut på min nu så att jag kan köpa en ny med Cocos doft sen.
I kväll blir det Palladium och club 9 innan, ska erövra grabbarna i biljard hade vi tänkt, mitt nya fritids intresse haha.  Lite udda att Palladium bara har öppet på lördagar, men dom verkar klara sig bra iaf, alltid fullt med folk. Så ikväll blir det att dansa. Ni får gärna tipsa mig om lite olika inrednings bloggar/sidor. Jag har kollat på lite olika sidor för att få inspiration men hittar inget bra. Jag vill alltså ha bilder på olika rum och prylar. Vill fixa i ordning lite här hemma :)

Kommentarer
Postat av: juliaa

hej, hoppas allt är bra med dig idag :)

2010-02-13 @ 13:56:58
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0