Linköping imorgon

Längtar redan tills imorgon med hopp och att det händer nåt kul, sitter typ mest hemma och dagarna faller i sitt vanliga mönster nu på lovet. Gå upp sent se på tv, städa eller plocka lite, datorn, träffa Emelie och Emelie sedan typ gå hem igen äta prata med älskling som kommit hem från jobbet. Mysa och sova samma sak blää. ser fram emot lite förändring. Imorgon ska jag iaf med mamma till Linköping för lite shopping i en större stad, blir riktigt kul och min näsa kommer nosa upp massa bra rea fynd förhoppningsvis. Jag lägger ut på bloggen om jag hittar något, skulle inte sitta fel med en ny klänning eller topp. Skulle verkligen behövas en party klänning till student festen som är snart.
om en stund kommer Emelie och andra Emelie hit så det blir väl att fika lite och snacka skit ett tag, mitt kaffe begär börjar stiga snart så hoppas dom kommer nu. Var duktiga nu och gör något vettigt med eran dag ! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0