Bowling

Idag blev det bowling med Basse efter skolan. Han var hemma idag och jag slutade 12.00 som vanligt. Till lunch lagade vi en god bacon sallad och smaskade på, (mina pan pizzor var tydligen slut..). Första serien på bowlingbanan låg Basse först sedan på andra så kom jag om, det slutade med att han vann med typ 30 poäng, fan också så kan det gå. Helt slut i huvudet när vi kom hem så jag sov en timme innan jag började laga en rotfrukts soppa. Det stod att den skulle vara för 4 personer men när alla grönsakerna var i lagda i kastrullen så verkade det vara för 4 personer i 4 dagar minst! Nu ska jag skriva ett arbete om rörelsehinder som är ganska stort, jag kan ju inte säga att ja inte har något att göra direkt. Snarare massor bara att man inte vill ta tag i det. Halv 8 hos mig får man inte missa sen, ganska kul att se med kommentatorn. Bäst att sätta igång så att jag hinner klart med allt nu! Puss


Kommentarer
Postat av: Basse

jag vinner alltid ;) puss bun

2010-02-09 @ 21:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0