Västervik

Jaha då var man i kära Västervik igen då :D Mamma och jag sitter här med varsin dator just nu trötta efter en god måltid och kaffe på maten. Idag har jag hunnit med redovisning i skolan, fått jullov, åkt tåg hit och hämtat ut min kavaj som kom idag från H&M. Den var lite tajt i storlek 38 men eftersom 40 var så jätte stor så får den här duga, ja kommer tänja ut den lite. Imorgon ska vi åka vidare till Broddebo för att äta julbord hos Jonas och Markus farmor och farfar. Kommer bli så tomt när det fattar en viktig person där! Länge sedan jag var där nu men vi fyra brukade alltid ta på oss varsin färgglad overall och springa ut till ladan och hoppa i höet, leka med alla mysiga katter och busa omkring. Undra hur allt kommer bli där.. Det kan bara inte fortsätta som ingenting och det vill jag verkligen inte heller. Nu ska jag snart göra iordning madrassen i det lilla rummet där jag ska sova. Kramar till er som läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0