Shopping sug

Nu trivs man bra här i julstöket, granen uppe sheck, alla tomtar och ljus uppe sheck, till och med julgodis i hela kylen sheck. nu ska jag bara kolla efter när tågen till Västervik går på fredag, känner att jag inte behöver förboka eftersom man vet ju inte om de är försenade och så. Kanske att man betalar i onödan då och det är inte bra.. är sugen på att gå ner till stan och shoppa lite men måste plugga, har en känsla av att man inte ska bränna pengar i onödan innan jul precis, bättre jag sparar till mellandags rean. Vill ta med ex-box och guitarhero till viken men blir så mycket att släpa på, går nog inte. Fattar inte hur jag ska få med mig allt, dator, alla paket som kommer ta tre påsar typ och en resväska som man rullar med kläder och allt annat. Den här lugna dagen behövde jag för att tänka ut allt, funderar nästan på att hämta väskan och lägga ner lite varje dag, vore inte så kul om jag glömde nyårsklänningen hemma.

Kommentarer
Postat av: Nicki

åh jag är också shoppingsugen men de får tyvärr vänta till efter julen :(

2010-12-13 @ 19:57:51
URL: http://niicki.blogg.se/
Postat av: cecce

Är alltid shoppingsugen!!

Ska du fira julen på bortaplan?? Har inte helt koll på var du bor!:-) Västervik är en fin stad dock:-) Har faktiskt spelat en gång i kyrkan där. Fast det var läääänge sedan:-)



Kramar

2010-12-13 @ 23:58:53
URL: http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0