Så skön dag

Tentan är avklarad med ett godkänd och jag blev så glad att det kommer rädda min kväll. Klumpen i magen har försvunnit lite grann och fredagskvällen kommer nog bli riktigt rolig och god om man kan säga så.
Malin kommer bort senare och då ska vi baka pepparkakor, jag har även köpt lite saker till knäck, kola och någon annan godis bit som jag hittade recept på. Kanske en film senare med glögg och pepparkaka som kommer sitta fint. Efter skolan idag så blev det stan med Alexandra och Malin, vi började med en lunch på Berget och drog vidare för sista julklappsköp, hittade även ett linne på H&M för 99 kr som jag köpte, jag kommer nog visa det på bloggen senare. Mycken kläder jag köper från hm nu! klänning, linne och en kavaj som är beställt och kommer v.50. Jag kanske har tänkt ha den över klänningen på nyår men vet inte än, såhär ser den ut iaf ----------)

Kommentarer
Postat av: Roger

Ett jättegrattis till tentan!!!

2010-12-10 @ 22:55:36
Postat av: sophie

jäkligt snygg

2010-12-11 @ 10:01:34
URL: http://partalitegranna.blogg.se/
Postat av: Annsofie

de där är inte kavajen vi har beställt till dig :S den fanns inte ens på nätet då

2010-12-11 @ 12:33:46
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0