Inreda

Hej kära läsare! Jag håller nu på att fila på en inrednings önskelista men den är inte klar än så därför lägger jag inte upp den nu. På Inreda.se finns det massor med fina och roliga inredningsprodukter b.l.a den här tomten i guld för 199 kr. Det finns även dessa snygga postrar med olika texter på, jag skulle då vilja ha en liknande fast i mattform på golvet. Dansa som att ingen ser dig, sjung som att ingen hör dig, ge som om du hade massor. Fina budskap!
Dessa diskhandskar har jag lagt upp förut för länge sedan men dom är så snygga att de får åka ett varv till här på bloggen. Jag som diskar allt för hand hade ju passat jätte bra i dom här, då vill man nästan inte ens ha någon maskin. Nu när det närmar sig jul vill man passa på att baka i mängder och roliga formar gör det bara roligare! I måndags bakade jag och Malin lussekatter men tyvärr blev dom inte jätte lyckade. Knaper bullar kan vi kalla dem ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Ja det blev verkligen succé av de bullarna ;) Vi får skylla på mjölet :) Skulle verkligen inte tacka nej till muffinsformarna! Himla söta :)

2010-12-01 @ 16:00:40
URL: http://cielrose.blogg.se/
Postat av: Emelie

hahha handskarna är skit sköna tycker jag ^^ du borde inskaffa dig ett par såna coola handskar :D

2010-12-03 @ 11:22:12
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0