Village!

Village är butiken jag skrivit om förut som ligger i Filbytargallerian, jag köpte ett höst te där om ni kommer ihåg ;)
För att beskriva butiken så började det som en liten butik som sedan fick stor efterfrågan och som bara växte. Deras inredningsprylar är bara att välja bland för att hitta sin personliga stil. Jag har hittat lite som jag gärna skulle vilja ha men det får bli sällan jag får unna mig något därifrån annars kommer det bli fullt med saker, och det kostar ju en del. Dom öppnar i allt fler städer och mycket är handgjort, det finns allt från nyckelskåp till textiler och jätte bra saker att ge bort i present till någon.
Om ni ska få lite uppdatering om dagen så har jag inga lektioner idag men har gjort en intervju på Basse om "bakom eller framför skolbänken" och senare ska jag fika på stan med Malin och Stella och ikväll blir det träning!

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Ska jobba 1-2 gånger i veckan i november och december bara, så jag tror det ska gå att kombinera :)

2010-08-30 @ 22:03:20
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0