Liten lägenhet?

Det måste finns lösningar och saker man kan använda sig av om man har som mig en liten lägenhet och visst gör det de såklart! Sängskåp och loftsängar har länge varit populära compact living-möbler, och bäddsoffan är en klassisk kombi-säng som överlevt alla trender men som nu börjar få en del konkurrens av andra smarta möjligheter som kommer till.  I en liten lägenhet så måste man ta vara på alla hörn och inte lämna tomma ytor och döda vinklar som kan vara användbara. Smarta bokhyllor finns som man kan gömma saker bakom och under där man kan fixa olika förvaringsutrymmen. Under sängen är ju perfekt för utdrags lådor och vanliga lådor som är bra för förvaring. Vi vill ju gärna inte ha mycket prylar och lådor på golvet eftersom det kan de en stökigare syn och även svårare att komma åt för städning. Bara man fixar det smart och genomtänkt så blir det inga problem ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jag har börjar kolla in lite fakta som står om författaren i början av boken, men snart börjar jag läsa själva historien :) Det märks att den är lite äldre(!), man får vara väldigt koncentrerad på texten så att man hänger med i alla snirkliga meningar :)



P.s Det är bland det bästa med Ikea tycker jag, att de är så himla finurliga att göra möbler som tar vara på alla vrår :)

2010-08-13 @ 12:19:37
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Emelie

sv: haha okej ;)

2010-08-14 @ 15:53:47
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0