Inspiration

Hur gör ni för att samla inspiration till bloggar eller bara till saker att göra? Jag brukar passa på att ta med mig kameran när jag gå ut för att fota om jag ser något snyggt. En stubbe kan till exempel bli mitt mål för linsen eller en buske. Andra bloggar kan man också använda sig av, man får syn på något kul som någon annan har gjort som man helt plötsligt vill prova på själv. Det finns så mycket man vill göra men allt verkar nästan kosta pengar. Det vore kul att rida västern ridning, åka skidor i en hel vecka med kompisar i fjällen. Det finns mängder med saker!
Idag för att övergå till något annat så fyller mamma år! Så om det blir fint väder så ska vi förmodligen gå på picnic men just nu verkar det bli regn fram och tillbaka hela dagen. Vi gick upp tidigt och gjorde frukost på sängen och ikväll kommer mormor och morfar och fikar. Hoppas picnicen blir av så att det blir en bra dag.
Inspiration från mode bilder och inredning från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0