Hej alla underbara läsare, nu är det sista...

100718_165753 (MMS)

Hej alla underbara läsare, nu är det sista dagen av minisemestern på öland och det ska ändå bli skönt att komma hem till lägenhetsstök igen. Mina fynd idag blev en tröja och hår mousse från hm och lite andra prylar från bubbeltian! Ni ska få outfitbilder senare. Jag har kommit på att ögonskuggan blir bättre med en bra pensel. Jag har hittat en som jag älskar och den lyfter verkligen upp min gamla pulvriga ögonskugga. Jätte smart när man fortfarande vill använda sina gamla pasteller som legat några år ;-)


Kommentarer
Postat av: Hanna

-gör så=D

2010-08-04 @ 20:07:09
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0