Fika på Kvantum

På morgonen så raggade jag upp Annso och Emelie och så gick vi till skokällan för att kolla skor för det skulle vara rea men så mycket fanns det inte. Allt tar jämt slut så fort där och om man kommer några dagar efter rean så har man inte så mycket chans. Utan sko fynd gick vi vidare till Kvantum och tog en fika och snackade skit. Jag tog en god Crosant, Annso valde en Biskvi och Emelie valde en  Muffins. Jag köpte ett nytt paraply med för mitt förra gick sönder påvägen dit mitt i spöregnet. Det ramlade sönder totalt med och det var andra gången jag använde det så köp inte paraplyn på Ullared.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, nästa gång tar vi dem! :)

P.s Den där muffinsen ser sjukt god ut :D

2010-08-17 @ 17:53:45
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0