Dolce gabbana

Var tvungen att klicka in på hemsidan och kolla för har faktiskt aldrig gjort det, det finns så snygga smink produkter och väskor som är mina favorit områden från Dolce gabbana. Fanns en hel del bilder på make up där Scarlett  var modell. Eftersom jag försöker inrikta mig lite på inredning så såg jag the golden room som ser ut som ett riktigt palats. Hur mycket ljus och spelgar det måste vara kan man ju knappt räkna till. Tänk att ha ett sånt vardagsrum haha, man lär ju iaf få plats hela familjen och allt det är i guld med måste vara drömmen.
Idag så blir det slappt tror jag ända fram tills jag och Malin ska träna! Jag tror att gymmet hette club fitness men jag är dålig på namn. Det blir Core och yoga och eftersom vi har en fri vecka nu så kanske vi tränat nåt imorgon med, man får passa på när det är gratis :D Nu är det dags för kaffe och en ansiktsmask seeya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0