cykel nya bilen?

Hej på er! Idag så har det varit andra dagen i skolan och det har gått super för hittade Alexandra som också går i min nolle grupp så jag hängde med henne. Hela dagen har varit full av föreläsningar som var rätt intressanta fast det började sådär.. Efter 40 min avbryter som föreläsningen och säger att allt är ett skämt för den riktiga börjar efter rasten, vad fasiken och jag som antecknade ett helt A4 papper. aja dagen blev bra och vi år på en sushi resturang.
För alla studenter i Linköping så verkar cykeln vara den nya bilen, vilken trafik man får köra igenom för att komma hem! Och jag som inte ens hittar hem knappt hehe iaf inte från universitetet men det är bara att följa alla andra så får man se vart man kommer. På bilderna från H&M så ser ni en snygg outfit som jag gärna skulle ha på mig och det blev jag sugen på eftersom alla klubbmedlemmar har 10 % rabatt på allt imorgon inne på H&M. kanske ses där ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! De där skorna har jag kikat på många gånger, så himla söta :)

2010-08-25 @ 15:49:03
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Malin

Svar: Jaa, ska bli så kul att se alla igen :) I o för sig var det inte länge sen, men känns så :) Kul att se er alla! :)

2010-08-25 @ 23:57:33
URL: http://metrobloggen.se/cesoir
Postat av: Emelie

hahha nej jag har ej bråkat med han :P är väl alltid kul att va lebba :) hahha ja visst e orgasm livet :P Köpt nya batterier till penis ringen då? ^^

2010-08-26 @ 14:47:09
URL: http://xxforgivexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0