Besök idag

Jag är så sällskapsberoende nu! Så fort man inte har något att göra så börjar jag sakna någon att prata med på något konstigt sätt. Det här när man sitter med kompis gänget och diskuterar något och alla blir så uppspelta och börjar höja rösten för att höras haha helt underbart och när man tänker på det börjar man nästan att skratta. Idag kommer iaf mamma, Annso, Emelie och Robert. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag men mamma kanske var sugen på gamla stan när dom ändå är här, vi får se men igår bakade jag iaf Cocos toppar och om någon vill veta hur man gör så säger jag det gärna. 2 dl socker, 250 g Cocos, lite smör och massor av kärlek! blanda ihop allt och klicka ut det i formar och in i ugnen i ca 10 - 15 min. Alla som är allergiska mot något kan fortfarande äta dom här, helt utan mjöl och mjölk :) Måste bara säga att jag älskar att bo med min kärlek helt underbart men saknar the family :/

Kommentarer
Postat av: Malin

Gu vad du var fin i håret! :)

2010-08-09 @ 11:55:54
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0