Älskar serien

På en typisk söndag när man har städat undan alla flaskor och skräp från gårdagen så vill man bara lägga sig i soffan och kolla på bästa serien True blood! Den är så bra så ni som inte sett den borde se den, tyvärr väntar jag nu på att de ska komma hem nys avsnitt men det tag tid och kommer högst 2 i veckan nu. Jag håller på att se sesång 3 och har just avklarat avsnitt 10 men längtar tills det kommer fler. Eftersom jag vill ja textat så tar det lite längre tid.
Alla skolböcker är nu beställda och det gick på ca 1.560 kr men vad får man göra om man måste ha böckerna till helst nästa vecka. Nästa vecka kommer förhoppningsvis mina oriflame saker med! Jag har beställt en lila kuvert väska som jag ska ta med på fest i höst vädret, den väska som är på bilden. Den kostade endast 60 kr! http://se.oriflame.com/dare-to-be/show-products.jhtml?tag=babes här kan ni ska era egna parfym flickor, kul ju




Kommentarer
Postat av: Basse

Ja det är en riktigt bra serie ;) puss

2010-08-29 @ 10:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0