Valborg

Valborg är lika med fest! All dricka är handlat och om en stund ska jag börja byta om och sminka mig, de roligaste typ eftersom jag inte använder något smink i vardagen förutom lite maskara ibland. Snart kommer Basse hem och då ska vi dra och handla till grillningen, problemet är bara att de kommer regna snart igen så vi får stå under paraply och grilla. Anton och Malin kommer också och det ska bli jätte kul, för länge sen man träffade de nu. Efter middagen bär det av mot Camilla och the party party, hoppas att det kommer bli en lyckad kväll!
gårdagen måste jag berätta om för då var mamma, Annso och jag på tjejkväll på bryggaren i stan och det var bh skola, smink visningar och modevisning m.m. Väldigt kul och alla fick ett smycke gratis så de ska ja ha ikväll. Jag vann också från ourflame en body scrub och shampo. Skulle gärna göra om den kvällen igen :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, visst gör det! Så himla bra serie :)



Det var en kul valborg! Synd att vi bor så långt ifrån varann, annars hade vi kunnat ses mer :) Men jag håller tummarna för att ni får lägenheten!

2010-05-01 @ 17:43:28
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0