Mallorca

Vi ar fortfarande fast pa denna o. Segt nu och vill hem och hoppas att de `gar nagot flyg snart men an sa lange verkar det inte handa nagot. alla bokstaver finns heller inte pa den har skit datorn med aja vill bara komma hem nu och barjar sakna alla dar hemma. Har av oss om det kommer nagon ny info men jobbigt att det kostar sa mycket att messa ocksa, sa kan inte skriva till alla. Vantar med alla bilder och inlagg fran resan men det kommer senare! ar valdigt soligt och skont har iaf sa om jag bara hade min dator och kunde skota allt skol-arbete m.m harifran sa hade jag garna kunnat stannat langre. Far ju all mat och boende gratis nu ;)
Ha det sa bra kramar fran Mallis!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Låter ju inte helt fel med skönt väder o gratis mat o hotell. skulle jag med kunna ta.

Håller tummarna för hemresan. Kram!!

2010-04-20 @ 22:25:10
Postat av: Nicki

misstänkte att ni var fast där! hoppas att det löser sig och att ni kommer hem, även fast de ser lite mörkt ut just nu.

2010-04-21 @ 15:54:51
URL: http://niicki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0