Jordgubbar med mjölk

Igår när jag skulle möta Emelie och Annso så gick jag förbi ett stånd med jätte fina jordgubbar så det blev att köpa två paket, bara 15 kr styck! Blev gott att fika på kaffe och jordgubbar med mjölk, grädde och socker, en diskussion startade också med hur man äten jordgubbarna. Alla gör visst olika men Emelie.. bara grädde och socker blä. Jätte fint väder med bara för att jag ska sitta på en buss i en timma och åka till Vimmerby. Tråkigt värre men jag roade mig med en bok och bra musik. Imorgon åker vi till Mallorca! :D Äntligen!
Lägenheten var iaf jätte fin med stort vardagsrum och balkong. utsikten är ut över lite skog och massor av vandringsstigar i skogen. Badrummet var ganska litet men lagom för två och med badkar, köket var som två olika rum. Ett sovrum och sedan i köket som var hyfsat stort och bra. Besluts ångest nu men någonstans måste man ju bo

Kommentarer
Postat av: andi

gott med jordgubbar. blev himla sugen på det nu:P

2010-04-09 @ 20:36:32
URL: http://andiibandii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0