Hemma igen

jätte skönt att vara hema igen och kan ta sig in i vardagen. Det var inte en lätt hemresa och jag tycker synd om alla som är kvar nu även fast man kommer i ett ordningssystem, de som varit längst kommer hem först osv. Vi åkte buss 19.30 till flygplatsen eftersom planet skulle gå kl 22.00 såklart kom vi inte iväg förens en timme försenat och till fel flygplats. Landvetter som vi skulle till var stängd igen så vi valde att dra till Malmö och därifrån fick vi sitta på en buss i 3,5 timmar. Väl där hade vi bara bilresan i 4 timmar hem till Västervik igen och kom inte hem förens 12.00 på dagen. ingen sömn här inte utan blir att sova tidigt ikväll istället för när jag vaknar måste jag ha nationellt prov i svenska i 4 timmar i aulan, roligt roligt.. Fem dagar förmycket med all mat och boende betalt så kan det inte bli mycket bättre! Jag ville verkligen inte åka hem för allt har varit hur bra som helst och många shopping fynd har jag gjort som jag lägger upp senare. Ganska billigt var det allt, framför allt spriten och vin för 30 kr. Ville köpa hem mer. En utflykt gjorde vi till grottorna, likör provning och Mallorca pärlor fabrik. Allt på samma utflykt så kolla bilderna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Svar: Jaa, visst är det? Det är så trist att det finns så många förväntningar av samhället. Det känns inte som om man orkar leva upp till allt. Hej prestationsångest liksom.

2010-04-23 @ 15:22:04
URL: http://metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0