5 dagar kvar

Nu är det bara 5 dagar kvar tills Mallorca och idag ska ja börja lägga ner lite saker i resväskan, jag vet att jag är löjlig som börjar så tidigt men det är bara för att jag längtar så mycket. Dessa målniga dagar går så långsamt också och det händer inte mycket här just nu. Idag har jag pluggat i 5 timmar, jag lovar det är varken mer eller mindre. Ska träna om ett tag också med Annso, det blir Core och Box ikväll. Mitt skolarbete är om Bipolära sjukdomar alltså om depressioner m.m. Vi håller också på att leta efter någon liten bra lägenhet i Linköping men det finns ju knappt några :( Får se vad vi hittar tills imorgon

Kommentarer
Postat av: Miss Diana

Åh tack, ja hon är otroligt söt min lilla ängel =)



Japp Anna Anka är kass!! haha



Trevlig resa!

2010-04-05 @ 21:33:30
URL: http://missdq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0