Saknad

Saknar min älskling så mycket ikväll, har typ inte varit ifrån varandra en ända natt på ett halvår. Är jätte trött med eftersom jag var uppe vid 05.00 i morse (min praktik började vid 06.30). Ska försöka sova snart tror jag.
Har just sett Robbinsson för första gången och det verkar lika rörigt som varje år. Imorgon börjar jag iaf inte förens 1 och slutar halv 10, så då kan ja börja fixa med lite julgardiner och ljusstakar m.m. Är snart dags för den glada jul musiken med.
Glöm inte att ta en sväng på julskyltningen imorgon, det finns säkert någon smaskig pepparkaka och glögg som någon bjuder på. Perfekt för mig just nu eftersom mina pengar inte kommit än och jag är pank, dags för att kolla in lite julklappar till folk med. har redan börjat lite smått. Jag brukar alltid få lite "julklapps ångest" när man inte vet vad man ska köpa till folk. På min önskelista står iaf en ny kamera med, stor och bra väska, navel smycken och lite annat smått och gått.

Passa på att skriv ner vad ni önskar er till folk, så kanske ni får nåt vettigt i julklappen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0