Pink

Hela den här månaden har jag fastnat på Pinks låt i dont believe you. Så skön att lyssna på och riktigt bra !
Idag har jag fått tagit hand om min älskade sjukling. Natten var inte rolig att genomlida.. Basse fick ordagrant spendera halva natten i en hink, verkar vara någon magsjuka. Man känner sig så hjälplös när man inte kan göra något mer än att hämta vatten, verktabletter och försöka hålla om. Det blev altså inte jätte mycket sömn även om ja råkade somna ändå. det var iaf bara att beje sig iväg till praktiken kl 13.00 och jobba till 21.00.
Nu har jag sett på andra avenyn, serien börjar bli lite förmycket nästan men ändå fortsätter jag att se.. fattar det inte. Idag kan jag iaf vara upp hela natten om jag vill för imorgon är jag ledig både onsdag och torsdag :D
Imorgon blir det då att träffa Emelie *2, det ser man fram emot, blir ju inte att träffas så mycket på praktiken för alla har olika scheman.

Puss Puss för idag


 


Kommentarer
Postat av: Basse

Jävla skitmage -.-

2009-11-25 @ 10:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0