New moon

Min älskling bjöd mig på bio idag, vi såg New moon som jag har tjatat om i en evighet! Började läsa boken som heter "När jag hör din röst" på svenska men men hann inte läsa hela för den var tvungen att lämnas tillbaka till bibloteket. Väldigt stor press på dom böckerna nu kan ja lova. den engelska variationen får jag inte förens i slutet av Januari.. Jag tyckte iaf om filmen mycket men slutet var lite konstigt, det blir verkligen en helt annan sak när man har läst boken så i nästa film ska jag nog se filmen först. I USA drog filmen tydligen in 500 miljoner kr på premiärdagen. Den slog altså Bathmn - Dark night som låg i toppen förut.




Kommentarer
Postat av: Basse

hehe det är ju för vampyren har så stora ögonbryn och ett plattare ansikte än en vägg xD

2009-11-27 @ 11:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0