2 Veckor kvar

Nu är det bara två veckor kvar på praktiken och det känns väldigt tråkigt. Jag trivs verkligen jätte bra! Första dagen kommer jag ihåg att ja typ sprang hem och tjöt och vägrade att gå dit igen men nu har de gått 5 veckor och jag vill inte sluta. Häromdagen gick vi ner till julskyltningen med alla ungar. Ett tag var det ganska rörigt, en del tyckte att det var förmycket folk och jobbigt derför, en annan mosade i sig pepparkakor och glögg när den var glutenallergiker. Så kan det vara ibland men annars skötte sig alla och dom är riktigt roliga med sina små personligheter.
Nästa torsdag är det lucia i skolan och eftersom jag går i körsång så är det en sak som ingår. Det är mycket träning och linnen som ska strykas m.m. Har verkligen ingen lust att vara med igentligen. Den här veckan ska ja ta tag i pepparkaks baket här hemma, har just hängt upp julgardiner, dukar prydnads tomtar och massor av ljus.

Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0