NHL

Hej idag har det varit väldigt lungt, Jag har slutat på praktiken och ska bara dit på torsdag för att hämta mitt omdömme. Hoppas att det blir bra! Idag har jag julshoppat, är nästan klar nu samtidigt som tomheten på mitt bankkort bara blir större. Basse har köpt julklappar till sig själv (NHL spel). Jag måste erkänna att det är väldigt roligt särskillt när man lyckas göra mål.. Det händer inte jätte ofta men jag äger istället på att tacklas.
Känns riktigt bra nu när jag sitter i köket och och bloggar/lyssnar på julmusik och Basse lagar mat, Idag blir de visst Lövbiff med bea-sås och potatis i ugn mums mums. Känns lite osäkert när man har gömt julklappar i hela rummet så fel person kan lätt öppna fel låda, allt är inslaget men vill inte direkt att någon ska se.

Ha det gött kram


Kommentarer
Postat av: Basse

en bra dag ju :) plus att du fick mat av mästerkocken ;) puss älsk!

2009-12-09 @ 21:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0