Lyckad helg

Helgen har varit jätte kul med polarna. Lite stressigt med alla som fyller år och så.. Har alltid paket ångest för vad jag ska köpa o.s.v men hoppas att det blir bra. Funderar på att börja blogga lite oftare men måste ju han något att skriva om med. På fredagen lagade Annso och Robban jätte god mat, fylld fläskfilé och potatisgratäng. Efter maten så blev det att dra hem till Nilsson och hänga med Emelie*2, David, Jens och Basse. Blev lite tv och dricka, sen blev det att dra vidare till krogen, Morella och Club 9. otroligt nice kväll!
Lördag =en riktig bakis dag. Vaknade sent, gick till corner. Sedan handla lite till Basses födelsedag imorgon!
Jag har lovat att göra ett glass slott. Hur det kommer att se ut vet man inte, Jag har lite planer men får se om det blir rätt. Nu kom vi just hem från Emelie efter att ha spelat x-box hela kvällen. Monopol och NHL. På NHL blir det riktigt jobbigt att göra mål med 4 pers som spelar men det blir även mer action. Imorgon fyller min älskling 22 :D



Grattis gamling ;)


Kommentarer
Postat av: Gamling

haha ja roligt var det, men nu är ungdomen över ! puss älsk!

2009-12-20 @ 12:07:13
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack så jättemycket =)

2009-12-20 @ 20:53:28
URL: http://detvarmindag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0