Luftslottet som sprängdes

Nu sitter jag här med lilla katten Pettson. Annso skulle vara kattvakt tills idag och eftersom Pettson måste ha mat tre gånger om dagen så var det enklast att frakta med honom till pappa. Nu trivs han jätte bra och ligger brevid mig och spinner. Tyvärr är han ganska busig och biter alla men det får han snart vänja sig av med. Han är som en liten bebis haha
Igår såg vi Luftslottet som sprängdes på bio och den var jätte bra, verkligen spännande! Man kan undra hur länge den kommer att gå på bio igentligen, har redan gått i mågra månader och det är fortfarande fullt i bio salongen. Jag tyckte inte alls den var lång dragen men ettan var ändå bäst som på nästan alla filmer. Om en stund ska Pettson åka hem och vi ska till Camilla ikväll och fira nyår. Det kommer bli riktigt kul!
Gott nytt år


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Annika!



Jag hoppas du har haft en bra jul och nyår :) Finfin blogg du har! Lämnade min bloggadress ifall du är nyfiken :) Ha det super!

Kram Malin

2010-01-01 @ 18:05:06
URL: http://www.metrobloggen.se/cesoir

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0