Julklapps shopping

Igår kväll blev det lite julklapps shopping med Basse och Robban. Jag är iaf klar med Mammas och Annsos julklapp, bara typ hälften kvar nu. Jag har tänkt ut ungifär vad dom andra ska få så bara att köpa de också kvar. Svårast varje år är det att köpa till mormor och morfar som säger att dom redan har allting. Någon upplevelse aktivitet funderar jag på. Basse köpte Ölspelet i julklapp till sig själv, det blir kul att köra nån dag. Jag har ju verkligen inte glömt att Martina ska supas ner! Moahaha
Nästa vecka är sista på praktiken och jag vill inte sluta, kommer sakna alla barn jätte mycket! Linnea kom med förslaget att man kan söka sommarjobb redan nu och det vore ju jätte bra om man fick jobba med nåt som är kul. Igår Fick jag också med Basse på spinning, Väldigt kul att slippa gå själv. såklart hade jag kollat fel på chemat så vi var där en halvtimme förtidigt med det gjorde inte så mycket. Jag tog såklart cykeln brevid fläckten.
Robban har flyttat in i ett gårdshus nu som är jätte gulligt. Jag vill med flytta!


Kommentarer
Postat av: Basse

haha ja din klump, fick vi sitta där i onödan :P jag vill med flytta, fårse om far din hittar något gårdshur till mig med :D puss!

2009-12-02 @ 11:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0