Julafton

En dag kvar till julafton och hela dagen har vi julbakat och ätit julskinka. sitter nu och kollar på Bingo lottos uppesittar kväll och hoppas på att vinna nån miljon eller en resa kanske. Fick bingo en gång med kom då inte in när vi ringde fan också. Var också på miljon vinsten såklart. Saknar Basse som åkte hem idag för att fira sin födelsedag och jul hemma. Saknar han verkligen nu när jag snart ska sova. Kommer inte att gå..



Du är min kärlek
mitt liv
min bästa vän
vi har alltid kul ihop
du är bäst på att trösta och värma
vi ska alltid stanna hos varandra
min älskade trygghet <3





Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig med bunny! älskar dig så sjukt mkt, alltid vi! <3

2009-12-23 @ 23:59:16
Postat av: sofie

ni är så söta tsm :)

2009-12-25 @ 14:16:10
URL: http://misssofiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0