Afterwork

Tjenare nu har jag varit på Afterwork med dom flesta i klassen, Jätte kul och verkligen skön stämning mellan alla. På Harrys bufè bord fanns det massa goda kycklingar, pizzor, sallader och grillspett mumma !
Alla drack lite olika till maten men för mig blev det rött vin. Det är nog första gången jag är med när hela klassen går ut tror ja. Efter maten blev det att vi satt kvar i typ 4 timmar och bara snackade och drack drinkar, vissa droppade av i efterhand. Det kommer lungt bli fler kvällar inbokade med iaf ett par från klassen.
Idag Är det också lite jul bakning som gäller. Pepparkakor och Pepparkakshus som blir jätte snygga och pimpade med glassyr. Så skönt de blir att bara slappa, dra på en julskina och baka klassiska pepparkakor. :D

kommentera gärna och skriv in era bloggar så ja kan kolla

KrAm






Kommentarer
Postat av: Basse

ja kanske inte för mig, jag äter ju upp all deg bara :P

2009-12-05 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0