Shopping 2

Som ni ser kom det hem en hel del i min shopping påse och på lördag ska jag till stan igen med mamma och Annso. Sist köpte jag ett stort minneskort där jag ska lägga över viktiga filer på datorn som ibland känns ostabil. Ny vinröd sjal från Glitter, den är verkligen skön till jackor man inte kan dra upp till hakan. två för 100 kr. 
Lee - Tröja från JC med lite pärlor på. Väldigt skön och passar till både kjolar och byxor.
Bälte från Sisters, jag behövde verkligen ett smalt. Mitt andra breda syntes genom tröjor. Det var inte så snyggt.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Måste du va så himla snygg?! Vad är din hemlighet? Dela med dig <3

Svar: haha va? Du är också jäkla snygg! Älskar ditt långa hår som är så glansigt! Du får berätta din hemlighet haha <3:)
Annika

2013-09-25 @ 08:42:49
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0