Ny vecka med mycket plugg

Helgen har gått så otroligt fort så idag när jag vaknade på en måndag var jag tvungen att försäkra mig om att det var rätt dag. Den fär veckan är fullspeckad med plugg, på min lista står det: Läsa sista idrottsboken, öva på begrepp i matte, skriva arbete, besvara reflektionsfrågor i idrottskursen, träna till dans-redovisningen och gå igenom text.
Som tur är ser jag ibland glimtar av andra saker med. Exempelvis en fika mitt i veckan på ett mysigt café, baka något gott bröd eller tvätta den tråkiga tvätten. Mycket träning nu iaf då Basse, Annso och Markus har börjat!
P.s I nästa inlägg får ni en del inredningsinspiration av kända varumärken. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Det gick bra! Träningsvärken sitter i. :D

2013-10-01 @ 16:47:13
URL: http://becaaah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0