En höstdag med ord

Det är väldigt vackert med hösten och alla dess färger men inte när det vara regnar (som det skulle göra hela veckan). Cykelbanorna är fyllda med löv som man halkar på med cykeln, livsfarliga. 
På onsdag har jag tentan i matematik och det ska bli skönt att kursen snart är över (förhoppningsvis). Det är så tråkigt att läsa samma saker om och om igen medans man läser in något. Ikväll har jag redovisning med i idrottskursen, vi har kommit på en bollsport som vi ska genomföra. Men mitt i det tråkiga gråa vädret skriver jag något roligt med glaspennan från Maxi. 
Berga skulpturpark
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebeca

Tack! Det var min syster som gjord dem.Ja jag längtar till tentan är över. Sista pluggdan nu!

2013-10-22 @ 08:30:28
URL: http://becaaah.blogg.se
Postat av: Madelene

Vilken härlig höstbild o söt katt såklart ;-)

2013-10-22 @ 13:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0